Marketinq meneceri
  • Marketinq strategiyasının və büdcə planlamasının işlənib hazırlanması, analitik təhlillərin aparılması, proqnozların verilməsi, strategiyanın yerinə yetirilməsinin təmin edilməsi;
  • Rəqəmsal, reklam, kommunikasiya və kreativ istiqamət üzrə marketinq komandasına strateji istiqamətin təyin edilməsi;
  • Marketinq komandasının hədəflərinin təyin edilməsi və təqib olunması;
  • Bazar mövqelənməsinin təyin olunması və bu istiqamətdə işlərin təşkil edilməsi;
  • Alıcıların tədqiqi, cari bazar vəziyyəti və rəqiblər barədə məlumatların analizinin hazırlanması;
  • Qəbul olunmuş marketinq siyasətinə uyğun olaraq daimi bazar araşdırmalarının aparılması, bazar dinamikasını, rəqibləri və rəqib məhsullarının təqib edilməsi;
  • Şirkətin marketinq siyasətinin inkişaf etdirilməsi ilə əlaqədar potensial strateji tərəfdaşlıq əlaqələrinin yaradılması;
  • Yeni bazar seqmentinə çatmaq və bazar payının genişlənməsinin təmin edilməsi;
  • Marka mesajının doğru kommunikasiya kanalları vasitəsi ilə hədəf kütləyə çatdırılmasının təmin edilməsi;
  • PR, reklam, təqdimat işlərinin, xüsusi layihələr və tədbirlərin təşkili və həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Partnyorlarla daim ünsiyyətdə olması və onlardan promo kampaniyaların keçirilməsi üçün dəstəyin əldə edilməsi;
  • Marketinq kommunikasiyalarının effektivliyinin monitorinqi və hesabatı, aylıq marketinq fəaliyyətlərinin hesabatlarının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması;
  • Qiymət strategiyasının işlənib hazırlanması;
  • Mövcud və gələcək məhsullara qarşı bazar tələblərinin müəyyənləşdirilməsi, analitik təhlillərin aparılması;
  • Yeni və mövcud məhsullar üzrə marketinq planlarının və layihələrinin işlənilməsi və həyata keçirilməsi;
  • Marketinq plan və layihələrinin məhsuldarlığının idarə edilməsi, ;
  • Marketinq büdcəsinin müəyyənləşdirilməsi və idarə edilməsi;

 
Namizədə olan tələblər:

  • Marketinq və ya iqtisadiyyat sahəsində ali təhsilin bakalavr və ya maqistr təhsilinin olması;
  • Marketinq sahəsində azı 3 il, marketinq rəhbəri vəzifəsində isə azı minimum 1 il iş təcrübəsinin olması;
  • Marketinq və bazar araşdırmaları haqqında dərin biliyə malik olması; 
  • Marketinq fəaliyyətində effektiv nailiyyətlərə malik olması;
  • Rus və ingilis dillərində yazılı və şifahi ünsiyyət qurma bacarığının olması;
  • Tikinti sektorunda marketinq rəhbəri vəzifəsində təcrübəyə malik olanlara üstünlük veriləcəkdir.


Digər qeydlər:

  • İş günləri : həftədə 5 gün.
  • Əməkhaqqı: 2000 AZN + bonus


CV-lərinizi [email protected] ünvanına "marketinq meneceri" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissagroup.az/vakansiyalar/ böməsində müvafiq vakansiyaya müraciət etməniz xahiş olunur. 

Smeta üzrə mühəndis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Tikinti üzrə verilmiş memarlıq və konstruktiv həllər əsasında smetaların tərtib edilməsi;
  • Metodiki və normativ materialların, texniki sənədlərin, eləcə də işlənib hazırlanmış layihə və proqramların yerinə yetirilməsi üçün tədbirlər və təkliflərin işlənib hazırlanması;  
  • İnşa olunacaq obyektlər üzrə komplektləşdirilmiş layihə-smeta sənədlərinin olmasını və onların, təyinatına əsasən, tikinti-quraşdırma işlərinin icrası üçün verilməsinin təmin edilməsi;
  • Obyektlərin layihələndirilməsi üçün, layihə təşkilatları ilə birlikdə titul siyahılarını işləyib hazırlanması;
  • Tikintidə istifadə olunan materialların smeta və norma sənədlərində spesifikasiyası üzrə adlandırılmasını, anbar və mühasibat uçotunda eyniadlı material lüğətindən istifadəni təşkil etmək;
  •  Tikintidə istifadə olunan materialların təyinatı üzrə klasifikasiya və nomenklatura qrupıaşmalarını yaratmaq.
  • Tikintidə istifadə olunacaq materialların smeta və norma qaydalarına uyğun istifadəsi və silinməsi proseslərinə 1C 8.3 proqramı vasitəsilə nəzarətin edilməsi.
  • Hazırlanmış smetaya uyğun olaraq tikinti sahəsində birbaşa texniki nəzarətin həyata keçirilməsi.
  • Müxtəlif tikinti-quraşdırma və təmir işlərinin səmərəli və optimalqiymətə yerinə yetirilməsiüçüntəkliflərinverilməsi.
  • Ümumtikinti, təmir, MEP (elektrik quraşdırma, sanitar texniki, su təhcizatı, kanalizasiya) işləri üçün verilmiş layihələr əsasında material, iş həcmlərinin analizi və detallı smetaların tərtib edilməsi.

Bilməlidir: 

  • Azərbaycan Respublikasının ərazisində mövcud tikinti norma və qaydaları, eləcə də, müvafiq normativ hüquqi aktlarını;
  • Layihə-smeta sənədlərinin işlənib hazırlanmasının təşkilini, onların razılaşdırma və təsdiq etmə qaydalarını;
  • Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğın əleyhinə mühafizənin norma və qaydalarını.

Vəzifəyə dair tələblər:

  • Müvafiq sahədə 3 ildən az olmayan iş təcrübəsi; 
  • İnşaat mühəndisliyi üzrə ali təhsil;
  • Eskiz və işçi layihəni oxuma bacarığı;
  • Kompyuter biliyi: yüksək səviyyədə MS ExcelAutoCad biliyi, internetdə işləmək bacarığı;
  • Məsuliyyətli, dəqiq və işini vaxtında, keyfiyyətli təhvil verilməsi;
  • Müstəqil və ya komanda daxilində işləmək bacarığı;
  • Fikrini detallar üzərində cəmləşdirmək və bir necə işi eyni zamanda aparmaq bacarığı.

Digər məlumat:

  • Beş günlük iş qrafiki.
  • Əmək haqqı: 1200 - 1500 AZN

 CV-lərinizi [email protected] ünvanına "smeta mühəndisi" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissagroup.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur.

Resepşn (Zığ satış ofisi)

Vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat

  • Şirkətə daxil olan məktubların qəbul olunması, qeydiyyata alınması və şöbələrə təqdim olunması;
  • Qonaqlarla görüşlərin təşkil olunması;
  • Ofisə daxil olan müştərilərin qarşılanması və yönləndirilməsi;
  • Zərurət yarandığı halda müştərilərə tikintinin vəziyyəti, mənzillər, ödəmə şərtləri barədə ilkin məlumatların verilməsi;
  • Daxil olan zənglərin cavablandırılması, satış və kampaniyalar haqqında müştərilərə ətraflı məlumatların verilməsi;
  • Müştərilər haqqında statistik məlumatların hazırlanması, aidiyyəti üzrə şöbəyə məlumatın verilməsi;
  • Birbaşa rəhbəri tərəfindən verilən vəzifə öhdəliklərinə aid olan digər tapşırıqların həyata keçirilməsi.

Namizədə dair tələblər:

  • Ali və ya orta ixtisas təhsili.
  • Kompüter biliyi (İnternet, MS Word, MS Excel, MS Outlook);
  • Azərbaycan və rus dillərində mükəmməl danışıq qabilliyyəti və ünsiyyət bacarığı;
  • Təşkilati bacarıqlar;
  • Yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
  • Yüksək etik davranış qabiliyyəti;
  • Səbrli və məsuliyyətli olmalı.

Əlavə məlumat

  • İş qrafiki: Növbəli qrafik əsasında 6 günlük iş həftəsinə uyğun olaraq müəyyən edilir.
  • Əməkhaqqı: Müsahibə əsasında təyin olunacaqdır


 CV-lərinizi [email protected] ünvanına "resepşn" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissagroup.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur.

Hüquqşunas

Vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat

  • Hüquqi normativ sənədlərin hazırlanmasını təmin etmək
  • Hüquqi sənədlərin işlənib hazırlanmasında, cavabların hazırlanmasında iştirak etmək, qanunvericiliyin tətbiqi ilə bağlı mübahisəli məsələlərə dair rəylər hazırlamaq;
  • Müqavilələri hazırlanması, rəsmiləşdirilməsi, analizinin aparılması, analizi prosesində çatışmazlıqların aradan qaldırılması üçün müvafiq proseslərin icrası.  
  • Müqavilələrin hazırlanması, eləcə də bağlanması üçün zəruri olan görüş və danışıqlarda, eləcə də iclaslarda iştirak etmək
  • Daşınmaz əmlakla bağlı proseslərdə hüquqi bazanın təmin edilməsi, sənədlərin hazırlanması, baş verən fors-major hallarda ani müdaxilələrin edilməsi
  • Müəsisənin partnyor təşkilatlar, qurumlar və idarələr qarşısında hüquqi təmsilini həyata keçirmək
  • Proses və prosedurların hüquqi ekspertizası və hüquqi əsaslarının təmini
  • Yeni qanunvercilik aktlarının, müvafiq dəyişikliklərin müəssisənin struktur bölmələrinin fəaliyyətində, eləcə də hüquqi təmsil olunmasında iştirak etmək.
  • Əlaqədar qurumlarla işləmək

Namizədə dair tələblər:

  • Ali təhsil (müvafiq istiqamətdə)
  • Kompüter biliyi
  • Azərbaycan və rus dillərində mükəmməl danışıq qabilliyyəti və ünsiyyət bacarığı;
  • Təşkilati bacarıqlar;
  • Yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
  • Yüksək etik davranış qabiliyyəti;
  • Səbrli və məsuliyyətli olmalı.

Əlavə məlumat

  • İş qrafiki: Növbəli qrafik əsasında 5 günlük iş həftəsinə uyğun olaraq müəyyən edilir. Bundan başqa, namizədə öz məhkəmə proseslərində iştirak üçün şərait yaradılır.  
  • Əməkhaqqı:1500-1700 AZN

 CV-lərinizi [email protected] ünvanına "hüquqşunas" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissagroup.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur.

Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat

  • Şirkətə daxil olan məktubların qəbul olunması, qeydiyyata alınması və şöbələrə təqdim olunması;
  • Qonaqlarla görüşlərin təşkil olunması;
  • Ofisə daxil olan müştərilərin qarşılanması və yönləndirilməsi;
  • Zərurət yarandığı halda müştərilərə tikintinin vəziyyəti, mənzillər, ödəmə şərtləri barədə ilkin məlumatların verilməsi;
  • Daxil olan zənglərin cavablandırılması, satış və kampaniyalar haqqında müştərilərə ətraflı məlumatların verilməsi;
  • Müştərilər haqqında statistik məlumatların hazırlanması, aidiyyəti üzrə şöbəyə məlumatın verilməsi;
  • Birbaşa rəhbəri tərəfindən verilən vəzifə öhdəliklərinə aid olan digər tapşırıqların həyata keçirilməsi.

Namizədə dair tələblər:

  • Ali və ya orta ixtisas təhsili.
  • Kompüter biliyi (İnternet, MS Word, MS Excel, MS Outlook);
  • Azərbaycan və rus dillərində mükəmməl danışıq qabilliyyəti və ünsiyyət bacarığı;
  • Təşkilati bacarıqlar;
  • Yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
  • Yüksək etik davranış qabiliyyəti;
  • Səbrli və məsuliyyətli olmalı.

Əlavə məlumat

  • İş qrafiki: Növbəli qrafik əsasında 5 günlük iş həftəsinə uyğun olaraq müəyyən edilir.
  • Əməkhaqqı: Əmək bzaarının şərtləri nəzərə alınaraq müsahibə əsasında təyin olunacaqdır

 CV-lərinizi [email protected] ünvanına "müştəri xidmətləri" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissagroup.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur.

Anbar operatoru

Vəzifəyə dair tələblər:

  • Anbara daxil olan mal-materialın sifariş siyahısı ilə yoxlanılması, uçotunun aparılması və tələb olunan iş sahəsinə çatdırılması üçün vəzifə üzrə prosedurların yerinə yetirilməsi.
  • Davam edən layihələrdə təchizatın təmin edilməsinin adekvat aparılması üçün inventar qeydlərini aparılması və ehtiyat səviyyələrini izlənilməsi.
  • Anbar əməliyyatlarının dəqiq yerinə yetirilməsi, mal-materialın sənədləşməsinin düzgün aparılması.
  • Təhlükəsizliyi və səmərəliliyi təmin etmək üçün anbarın müntəzəm yoxlanılmasında iştirak.
  • Təhlükəsizlik və keyfiyyətə nəzarətlə bağlı şirkət siyasət və prosedurlarına riayət edilməsi.
               

Namizədə dair tələblər:

  • Anbar əməliyatlarının aparılma qaydası, təlimatları.
  • Anbar avadanlığı, mal –materialının izlənməsi, uçotunun aparılması qaydaları
  • Anbarda təhlükəsizlik qaydalarına riayət edilməsi
  • Müvafiq sahədə 1 ildən az olmayan iş təcrübəsi;
  • Hesabatlılıq
  • MS Office proqramları üzrə yüksək iş bacarığı
  • 1C proqramında iş bacarığı.
  • Ünsiyyət qurmaq və danışıqlar aparmaq bacarığı.
  • Fərdi və kollektivdə işləmə qabiliyyəti.
  • Aktivlik, çeviklik, ünsiyyətçillik və məsuliyyətlilik

Əlavə qeydlər:

  • İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi
  • Əmək haqqı: əmək bazarı şərtləri nəzərə alınmaqla namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq.

 CV-lərinizi [email protected]  ünvanına "anbar operatoru" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissagroup.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur. Yalnız qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanacaqdır.

Kommunal xəzinədarı

Vəzifəyə dair tələblər:

• Kommunal ödənişlərinin pul vasitələrinin və qiymətli kağızlarının qorunub saxlanılmasını təmin edən qaydalara riayət etməklə onların qəbulunun həyata keçirilməsi, hesabatı. 

• Əmək haqqı və mükafatların verilmə qaydaları

• 1C proqramında işləmək bacarığı     

• Mədaxil-məxaric xərcləri sənədləri əsasında kassa kitabçasının tərtibatı

• Pul qalığı, hesabatı, faktiki məbləğin kassa əməliyyatlarının qaydalarına uyğun olaraq tərtibatı. 

• Nağdsız və nağd pul vəsaitlərinin təhlükəsiz şəraitdə saxlanmasını və müvafiq struktur əməkdaşlarına təhvil verilməsinin təmin edilməsi

        

Namizədə dair tələblər:

• Kassa əməliyatlarının aparılma qaydası, təlimatları. 

• Qiymətli kağızların qəbul edilməsi, mühafizəsi, hesabə və təhvil verilməsi qaydaları

• Kassa qalıqları haqqında qaydalar

• Müvafiq sahədə 1 ildən az olmayan iş təcrübəsi;

• Hesabatlılıq

• MS Office proqramları üzrə yüksək iş bacarığı

• 1C proqramında iş bacarığı.

• Ünsiyyət qurmaq və danışıqlar aparmaq bacarığı.

• Fərdi və kollektivdə işləmə qabiliyyəti. 

• Aktivlik, çeviklik, ünsiyyətçillik və məsuliyyətlilik

• Yaş həddi: 20-35.


Əlavə qeydlər:

• İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi

• Əmək haqqı: əmək bazarı şərtləri nəzərə alınmaqla namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq.


CV-lərinizi [email protected]  ünvanına "kommunal xəzinədarı" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissagroup.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur. Yalnız qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanacaqdır.


İnsan Resursları üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri

• Əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq, işçi hərəkətinin təmin edilməsi.

• İşə qəbul, əmək müqaviləsində müvafiq dəyişikliklər, işdən azad prosedurlarının icra edilə bilməsi.   

• Məzuniyyət, intizam tənbehi, əmək qabiliyyətinin itirilməsi halları üzrə müvafiq sənəd və proseslərin icrası, koordinasiyası və izlənməsi.

• İşçilərin şəxsi işlərinin əksiksiz hazırlanması, əmək fəaliyyətindən irəli gələn dəyişikliklərin həyata keçirilməsi

• Şirkətin işçi axtarış prosedurunun tam həyata keçirilməsi 

• Dövrü  hesabatların hazırlanması, analizi 

• Əmək qanunvericiliyini əsas tutaraq, bütün növ sənədlərin əksiksiz hazırlanması

• Kadr kargüzarlığına dair sənədləşmələrin aparılmasının təmin edilməsi;

• E-gov portalında və İSB-də əməliyyatların icra edilməsi

• İşçilərin orientasiya, adaptasiya, onlara təyin olunan imtiyazlardan istifadə, mövcud olan motivasiya performans dəyərləndirmə prosedurlarının icrası. 

• Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların vaxtında yerinə yetirilməsi.


Namizədə bağlı tələblər

• Ali təhsil 

• Yaş: 23-35

• Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi;

• AR Əmək Qanunvericiliyi üzrə biliklər, Əmək Məcəlləsi, müvafiq normativ sənədləri bilməli

• Elektron Hökumət portalında, İSB sistemində sərbəst işləmək bacarıqları

• MS Office(MS Excel, MS Word, MS Outlook) proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti;

• Kadr kargüzarlığı haqqında biliyə malik olmalı;

• Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dili orta səviyyədə. 


Əlavə qeydlər:

• İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi

• Əmək haqqı: əmək bazarı şərtləri nəzərə alınmaqla namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq.

• Kişi namizədlərə üstünlük verilir.


CV-lərinizi [email protected] ünvanına "İR mütəxəssis" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissagroup.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur. Yalnız qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanacaqdır.


Yalnız yuxarıdakı “Melissa Group CV forması”na doldurulmuş CV-lərə baxılacaqdır .

CV-ni yüklə